A társasjátékban csiszolódik a gondolkodás és a cselekvés összekapcsolása.
A játékban a dobókockák alapján kidobott szabály szerint kell gyorsan gondolkodni és gyorsan cselekedni. A 5 db dobókocka színei és képeinek mindegyike más-más szabályt jelöl. A kockával kidobott kép vagy szín alapján gyorsan el kell dönteni, hogy melyik állatfigura szerezhető meg a szavannai vadászat során. A müanyag állatfigurák a játéktér közepén maradnak felállítva, a megszerzett figura helyett egy képes korongot kap az ügyes játékos. Az a nyerő, aki a legtöbb korongot számlálhatja a játék végén.
Tartalma:
- 5 db dobókocka
- 6 db állatfigura
- 24 db képes korong
Tervezte: Sébastien Decad
A doboz mérete: 30 x 28 x 6 cm
Ajánlott életkor: 6 - 10 éves korig
Anyaga: papír, műanyag
Játéktípus: társasjáték
Kiknek: fiúknak, lányoknak, mindkettőnek.
Kategória |
Pszichológiai- és társasjáték |
Méret |
speciális |
Borító |
keménykötésű |
A játék célja: Elsőként megnyerni 6 zsetont.
A játék előkészítése: Rendezzük el a hat állatot körben az asztal közepén, váltakozva szürke és narancssárga állatokkal. Tegyük a kockákat és a zsetonokat könnyen elérhető helyre.
Játék menete: A legfiatalabb játékos kezd. Dob az öt kockával az asztal közepére. A minden játékos egyszerre játszik, és megpróbálja elsőként azonosítani, melyik állat az a körből, amit meg kell ragadnia.
A játék az óramutató járásával megegyező irányban folytatódik.
Ha a "szín" kocka narancssárga színt mutatMeg kell nézni a két "narancssárga" állat kockák eredményét:
- Ha a két "narancssárga állat" kocka ugyanazt az állatot mutatja, akkor meg kell ragadni azt az állatot.
- Ha a két "narancssárga állat" kocka két különböző állatot mutat, akkor meg kell ragadni a két narancssárga állat közötti szürke állatot.
Ha a "szín" kocka szürke színt mutatMeg kell nézni a két "szürke" állat kockák eredményét:
- Ha a két "szürke állat" kocka ugyanazt az állatot mutatja, akkor meg kell ragadni azt az állatot.
- Ha a két "szürke állat" kocka két különböző állatot mutat, akkor meg kell ragadni a két szürke állat közötti narancssárga állatot.
Például: A "szín" kocka szürke (1). A két "szürke állat" kocka vízilót és elefántot mutat (2). Meg kell ragadni a két állat között elhelyezett állatot: ez az oroszlán (3).
Az a játékos, aki a leggyorsabban megragadta a megfelelő állatot, nyer egy zsetont, amelyet maga előtt helyez el.
Ezután kicseréli az elkapott állatot egy ugyanolyan színű állattal, így az állatok helyzete folyamatosan változik a játék során.
Ha egy játékos a rossz állatot kap el, akkor vissza kell adnia az egyik megnyert zsetonját (ha még nincs nyert zsetonja, semmi sem történik), és az állatot visszateszi a helyére. A játék folytatódik. A következő játékos dobja a kockát, és így tovább…
A nyertes: Az a játékos nyeri a játékot, aki elsőként gyűjt be 6 zsetont. A játékot tervezte Sébastien Decad