Variációk a tudatos vásárlásra
A 2008-as könyvhétre jelenik meg a PONT Kiadó és a Tudatos Vásárlók Egyesületének közös kiadásában a TudatosVásárló.hu és a Tudatos Vásárló magazin rendszeres szerzőjének, Szvetelszky Zsuzsannának új könyve.
„…az életművem nagy része fogyasztás – ha már életművész nem lesz belőlem, fogyasztóművésszé válok akarva-akaratlan. A tucatnyi vadászfogást, melyekkel kócos ősanyám mezei nyúlra, vadmézre, akár dércsípte bogyókra vetődött, társaival versenyezve, gondosan finomítom a szupermarket százféle húst kínáló pultja előtt. Utánaolvasok, mérlegelek, összehasonlítok, és végül meghozom a tudatos döntést" – írja a szerző a kötet egyik esszéjében.
A Noé márkája kultúr-históriai vázlatok, pszichológiai tükrök, fogyasztói álmok s megannyi műfaj izgalmas egyvelege. A szerző nem hazudtolja meg magát: gondolkodó, töprengő vásárló-nőként vág rendet ebben a némileg kaotikussá vált, fogyasztáscentrikus világban; mi – olvasók (férfiak s nők egyaránt) – pedig könnyen magunkra, egymásra, az ablakunk előtt feszítő óriásplakátra, a kültelki hipermarketre ismerhetünk ezekben a sorokban. S bár maga a téma néha kevéssé ad rá okot, az összefüggések szövevényében gázolva gyakran derülhetünk az olyan „nyilvánvaló marhaságokon", amelyeket eddig talán észre sem vettünk.
Kategória |
Népszerű pszichológia |
Méret |
A5 |
Oldalszám |
100 |
Borító |
kartonált |
ISBN |
963 726 574 7 |