50 hatásos gyakorlat az EQ fejlesztésére.
Trénereknek, coachoknak, fejlesztő szakembereknek
Ez a tekintélyes méretű és terjedelmű, 266 oldalas könyv 50 új szemléletű gyakorlatot tartalmaz, az EQ öt kulcsterületéről, mely 26 kompetenciát vesz célba – mindegyike a vezetői képesség, a projektmenedzsment, az ügyfélszolgálat, a csapatmunka, az értékesítés, és több más terület javítására irányul. A gyakorlatok több oldalas részletes leírása, táblázatok és űrlapok segítik a tréner és coach munkáját, egyéni és csoportos felhasználásra.
Az érzelmi intelligencia „az a képesség, hogy kezelni tudjuk önmagunk érzelmeit és a másokkal való kapcsolatunkat annak érdekében, hogy a szándékaink szerint élhessünk és céljainkat elérhessük” (Adele B. Lynn).
A nagy érzelmi intelligenciával rendelkező emberek nemcsak a kellemesebb és együttműködőbb munkahelyi környezethez járulnak hozzá. Az EQ közvetlenül kihat az üzleti eredményességre is. Ha tudjuk, hogyan kezeljük az érzelmeinket, hogyan érezzünk együtt a különböző nézőpontokkal, hogyan alakítsunk ki tartalmas kapcsolatokat, miként vezessünk és inspiráljunk másokat, akkor azokhoz a készségekhez jutunk el, amelyek megnövelik az eredménykimutatás legalsó sorának értékét. A kimutatható összefüggés olyan szoros, hogy az EQ-t még a korábbi szkeptikusok is a teljesítménymutatók hatásos javítási módjának tekintik.
Most a trénerek a szervezeten belül mindenkinek fellendíthetik az érzelmi intelligenciáját. Kezdve azzal a vezetővel, aki legszívesebben ki sem megy az irodájából, … egészen a „mindentudóig”, aki ezzel bosszantja a kollégáit, … folytatva az ügyfélszolgálatos munkatárssal, aki nem tud konfliktust kezelni.
Az Érzelmi intelligencia gyakorlatgyűjtemény a problémás viselkedést veszi célba és a közönséges emberi gyengéket javítja ki.
50 új szemléletű gyakorlat teszi lehetővé az önismereten, empátián, társas készségeken, személyes befolyáson és a céltudatosságon való közös munkát. A könyv az EQ öt kulcsterületéről 26 kompetenciát vesz célba – melyek mindegyike a vezetői képesség, a projektmenedzsment, az ügyfélszolgálat, a csapatmunka, az értékesítés, és több más terület javítására irányul.
A coach és tréner szakemberek számára ez az egybeszerkesztett EQ-növelő gyűjtemény egyszerre biztosítja a gyakorlatok gyors megvalósításához szükséges ismeretet, valamint az eszközöket, beleértve:
- az EQ – pozitív és hiányának negatív – hatását bemutató kutatási eredményeket,
- a napjainkban elérhető legjobb tréning és felnőttképzési gyakorlatokat,
- útmutatást az 50 gyakorlat előkészítéséhez és elvégzéséhez,
- gondolatébresztő és a tanulságokra rávilágító megbeszélő kérdéseket,
- a résztvevők számára szükséges munkalapokat, a kihangsúlyozandó kulcskérdéseket, és további információt.
A vállaltoknál sok értelmes ember szenvedi meg az EQ hiányát. A káros kihatások a kapcsolatokban, az elkötelezettségben, a lojalitásban, és a munkahelyi légkörben jelentkeznek. Az Érzelmi intelligencia gyakorlatgyűjtemény hatására a munkatársak felfedezik az önismeretet és felismerik, hogy szükségük van az összetartó együttműködésre, amelynek révén sikerre vihetik a szervezetet.
Kategória |
Szervezetpszichológia |
Méret |
A4 |
Oldalszám |
266 |
Borító |
kartonált |
ISBN |
978 963 949 3940 |