Az Érzelmeink nyomában társasjátékban egy kalandos kincskeresés közben ismerhetik meg a játékosok egymás érzéseit. A játék során a kalandorok különböző állatokkal találkoznak, melyek egy-egy érzelmet képviselnek. A kalandorok felidéznek és elmesélnek a játékostársaiknak egy élményt, amely ezt az érzést váltotta ki belőlük korábban. Az iránytű kártyákon különféle szituációkkal találkoznak a résztvevők, melyekkel kapcsolatban meg kell nevezniük milyen érzelmet kelt bennük. A társasjáték segíti, hogy a családtagok között természetessé, a napi rutin részévé váljon az érzelmekről való beszélgetés. A játék során a kalandorok válaszaikért kincseket szereznek. Többféle változatban játszható, nyerős-vesztős, vagy kooperatív formában is, a gyermekek igényeihez igazodva.
Játékosok száma: 2-6 fő
Játékidő: játékváltozattól függően 15-45 perc
Életkor: 5+
A doboz tartalma:
- 1 db játékpálya
- 60 db iránytű kérdéskártya
- 6 db játékfigura
- 53 db kincs
Játékszabály:
A résztvevők választanak maguknak egy kalandor figurát. Kalandorukat a start mezőre állítják, majd valamilyen igazságos módszerrel eldöntik, ki dobjon először. Ahányat dob a játékos, annyit léphet előre a pályán. Ha állatot ábrázoló mezőre lép, el kell mesélnie egy saját élményt azzal az érzelemmel kapcsolatban. A feladat teljesítése után egy kincset kap. Ha iránytű kártya mezőre lép, fel kell húzni egy kártyát a pakliból és válaszolni a feltett kérdésre. A feladat teljesítése után, szintén egy kincset kap a játékos. A táblán vannak titkos átjárók, melyek mindkét irányba működnek.
Játékváltozatok:
A játék játszható úgy, hogy a játékosoknak körbe kell érni a pályán (starttól startig), ez esetben lesz egy győztes a végén, aki a leghamarabb tette meg az utat.
A játék játszható úgy, hogy aki a legtöbb kincset gyűjti össze a kör végére, az nyer.
A játék játszható úgy, hogy a játék kezdetén megbeszélik a játékosok, hogy hány kincset szeretnének összegyűjteni közösen. A kincseknek kijelölhetnek egy dobozkát, amibe mindenki beleteszi a kincset, amit szerzett. A játék véget ér, ha összegyűlik az adott számú kincs a dobozban.
A játék játszható úgy, hogy minden egyes játékosnak adott számú (például 8 db) kincset kell összegyűjteni.
A játék játszható úgy is, hogy beállítunk egy időt a stopperórán, és a játék akkor ér véget, ha az idő letelt.
Kategória |
Pszichológiai- és társasjáték |
Méret |
A4 |
Borító |
dosszié |