Hogyan érjük el, hogy mások azt tegyék, amit szeretnénk?
Mindannyian szeretnénk érvényesíteni az akaratunkat – akár azt akarjuk elérni, hogy a vevők tőlünk vásároljanak, a beszállítóink jó áron kínálják a portékájukat, a beosztottjaink önállóbban dolgozzanak, vagy hogy a házastársunk vacsorával várjon haza. Ahelyett, hogy a megszokott taktikáinkat alkalmaznánk, amelyek vagy működnek (vagy sem), fordítsuk inkább a javunkra a pszichológia és az agykutatás eredményeit, és ösztönözzünk másokat arra, hogy megtegyék – sőt meg akarják tenni – azt, amit szeretnénk.
Ebben a könyvben megismerkedhetünk az embereket motiváló hét hajtóerővel, az ezekkel kapcsolatos kutatásokkal és a kiaknázásukra alkalmas konkrét stratégiákkal.
Susan Weinschenk PhD-fokozattal rendelkezik viselkedéspszichológiából. Harmincöt éves pályafutása során üzleti szituációkban alkalmazta az emberi viselkedés pszichológiai kutatásának eredményeit. Számos könyv szerzője, világszerte népszerű előadó, a Fortune magazin 1000-es listáján szereplő vállalatok, oktatási intézmények, kormányszervezetek és non-profit szervezetek tanácsadója.
Kategória |
Népszerű pszichológia |
Méret |
A5 |
Oldalszám |
300 |
Borító |
kartonált |
ISBN |
978 963 304 224 3 |