avagy Nem jelent akadályt a tanulási akadály!
"... tudjuk, hogy a tanulási nehézségek, tanulási zavarok és a következtükben fellépő tanulási akadályozottság alakítható és megváltoztatható. A tanulási korlátok fenti három megjelenési formája pedagógiai eszközökkel befolyásolható. "
A megfelelő iskolakísérletek eredményei, ezek szakirodalmi értékelése, illetve nem utolsó sorban saját gyakorlati tapasztalatainak alapján a szerzők prognosztizálni merik, hogy az általános iskola és a tanulásban akadályozottak iskolája közti határesetként elkönyvelt gyermekek jó egyharmada – a könyvben bemutatásra kerülő ösztönzések segítségével - sikerrel fejezi be az alsó tagozatot. Remélik, hogy ajánlásaik segítséget jelentenek a tanulási nehézségekkel és zavarokkal küzdő tanulók számára.
Kategória |
Gyógypedagógia |
Méret |
B5 |
Oldalszám |
202 |
Borító |
kartonált |